Thursday, June 23, 2011

saat itu!!!!!!!!!!!!!

      Awak,saya sayang awak...!!ingat tak mula2 kita kenal,saya cuma nak kita kawan je,saya langsung xde perasaan pada awak....xp awak cube buat saya suka pada awak..sampai satu saat saya kecewa kan awak...xp akhirnya saya belajar MACAM MANE NAK SAYANGKAN AWAK,CINTAKAN AWAK,TERIMA AWAK DALAM IDOP SAYA,TERIMA KEKURANGAN AWAK,,mesti awak xpernah tau sume tu kan?


     Hinggakan ALLAH btol2 bukakan pintu hati saya untuk terima awak seikhlas mungkin xp knp bila sumenye  bermula,,ianya x semanis yang disangka....


      Dan kini segalanya hanya tinggal kenangan...,hanya air mata yang menemani saya,tiada lagi awak yang sentiasa ada disisi...hinggakan satu saat saya terase terlalu kehilangan...saya nak awak bhgia,walaupon berat aty saya  lpskan awak xp tue yang awak nak...


 Hancur hati saya bila awak bagitau yang TIADA SAYA DALAM HATI AWAK...

No comments: