Saturday, February 19, 2011

haty oooo haty....

sume yang jadi ALLAH dah tentukan....aku sedar sume tu cume kadang2 ak terpikir nape aku????aku sayang dye sangat2p dye xpernah pk aty aku ,perasaan aku....dye cume pk aty dye,,,aty perempuan yang dye sayang tu je....xp aty aku yang dye maenkan????sape nak pk ?sape nak jage?awak ,,saya sayang awak sangat,saya ikhlas cinta kan awak....xp saya tau awak masih sayang hidayah,awak tggu dye,awak takut dye berubah aty waktu awak sayangkan orang laen....xpela saya sayang awak dan sayang akan doa yang terbaik utk idop awak....saya akan doa awak dapat idop dgn dye...INYAALLAH...cume bt mase ni aty ni terlalu lemah....saya x tau knp msti saya sayang awak...xp saya sedar menangis mcm mne pon,sesakit mane pon saya,sayang mcm mne pon saya pada awak....saya xkan jadi yang terbaik dalam idop awak ,walaupon saya dah cube....

No comments: