Tuesday, January 18, 2011

>bersejarah!!!!!

2 ulasan
selalunye bende2 bersejarah ni satu dunia tau,x pon satu negeri,x pon satu rumah dan x pon lg hak...hak...
xp yang bersejarah kali ni hanya ak dn mereka sje y tau xp ak rase mereka tidak m'ingtinye pon... maknenye ak jela yang tau hahahaha...18hb bersamaan 10.40 pm...haa arinipon 18 hb bln kn???ak xkn lupa tarikh bersejarah ni hhuhuhu...bersejarah tok ase sdh  or gembira??? tarikh nila ak break gn mamat y ak syg tu huhuhuhu....bersejarah tok rase sedihla ni huhuhu...but i still love u!!!!

Saturday, January 15, 2011

>saat dinantikan..

0 ulasan
ak mmg x sbar nk jumpe someone ni....mmg rindu gilela....hahaha walaupon dye bkn milik ak dh xp ak still syg dye hahahaha sengal x????xp smlm jumpe xde ape y best pon ....xp dpt jumpe dye pon dh kira ok dah....huhuhu....lagi pon mybe smlm last kitorang jumpa...ag pon dye ade awex xkn ak nk kacau dye lg kan huhuhu...arap2 pasni ak jadi lebih kuat dari sebelum ni.... 

Thursday, January 13, 2011

>Kimia Melda Ahmad

0 ulasan
                          

lagu ni best sangat bg aku....untuk orang yang aku sayang kalu la kita dapat idop same2...mesti seronok kan xp aku tau aty kamo bkn untuk aku....ape2 pon sayang la dye dgn sebaik mungkin taw...

>putus-melda ahmad

0 ulasan
                            
lagu ni penuh makne kan????
huhuhuhu

Wednesday, January 12, 2011

0 ulasan
Ntah knp ak sayangkan dye...sedangkan dye dh x perlukan ak...ak tau dye sngaja bt mcm tu supaya ak lupakan dye...xp ak x mampu nk lupakan dye... bodohnye ak terlalu  mengharap y dye akan balik pada ak...dye ade dayah mane mungkin dye balik pada ak...dye cintakan dayah ,mana mungkin dye cintakan ak.... ak x mampu jd macam dye..dye bnyk kelebihan...macam mane syang pon ak kt dye,,ak tetap xkan dpt aty dye...mungkin dye x tau y ak terlalu menghargai kehadiran dye dlm idop ak...xp kalau dye tau pon utk ape???utk dye b’simpati gn ak...???ape y ak arap,ade  manusia y blh hrgai kewujudan ak.....

Saturday, January 8, 2011

>teddy...teddy..bear

0 ulasan
dengar je nama TeDDY BEAR,of course ler cute kan....walaupun umo ak dh nk menjejaki 21 taon xp perangai aku still cam kanak2 riang....semalam aku saje2 la gatai tgn mencari2 teddybear kat internet....jumpe teddy bear besar ...bestnye kalau dapat....

Friday, January 7, 2011

>bahagia yang dicari.......

0 ulasan
sedih lagi...x abes2kan......ade sape2 x nak tolong bt ak hepi....ak terpaksa tipu diri ak sendiri....untuk tgk dye bhgia...ak terpakse jauhkan diri dr sume orang.....orang kata ak x layak rasa bhgia..btol ke???xp ak pon manusia jugak ,,ada aty,,ada perasaan....seronok bile tgk kawan2 ak gn boy dyeorg....sweet huhuhuhu....sme orang impikan kebhgiaan kan sama macam ak....kepada manusia2 yang pernah aku sayang...thanks a lot....moga2 korang bahgia....