Friday, November 19, 2010

Tolong buat saye gembire boleh...?

Tak tau kenape aku perlu menangis semalam. aku ... aku tak suke keadaan macam ni. Aku tak suke menangis lagi sebab dye. Tp kenape air mate ni tak penah kering2 arghhhhhhhhhhhhhhh tak suke tak suke!!

kawan-kawan doakan aku sentiase heppy, ketawe, gelak2,riang ria sentiasa ye. Dan jugek jgn lupe doakan aku menjadi seorang yg strong! yeahhhuu

1 comment:

nad_ira said...

hello..awak..visit back...awak ada tnye psl mcm hujan tue kan..hehe...visit blog sy ye..

ps...saya try tulis kat shoutmix chat,tp,xkeluar pulak...