Friday, November 19, 2010

sumpah aku minat giler

kete ni yang selama ni aku simpan angan-angan nak dapatkan...aku xpernah cakap kat sape2 pon yang aku minat giler design kete ni sebab aku xdpt nak bli lagi...aku simpan je angan2 ni dan akn bli sampai waktunya...


awak igt x saya pernah ckp saya nak bli kete tapi saya lupa nama dye....
nila kete yang saya cakap tu...
SUZUKI SWIFT
tapi awak dh tlg cari  kan harga kete ni utk d***h kan....
ermmmmm xpela....awak tlgla dye ye....

No comments: