Wednesday, October 20, 2010

....HaRgai Dan DiHarGai....

aku terlalu menhargai orang2 yang hadir dalam idop aku.....
dari mane pon dia hadir....
dari mane pon dia wujud....
aku tetap akan menghargai orang itu....

walau sebesar mane pon hati ni dilukai....
menghargai itu akan tetap terjadi....


30hb ni bufday seseorang yang aku hargai kehadiran
aku awal2 dah carikan hadiah tok dye.
hehehehe...
macam x sabar je kan....
puas aku pikir ape nak bagi....
last2 jumpa...pilih punye pilih.....
last2 hadiah 2 x cantik rupenye.....
isy...isy....
x puas aty btol.....
huhuhuhu.....
kt atas ni la contoh box gift yang aku bli
huhuhuhu.....
harap2 hadiah tu dye sukala kan....

No comments: