Thursday, September 23, 2010

saYaNg

issyy...
aKu daH teRsaYanG sOrg MaMat niE La....
maCam maNe eKk...

FuHh...
maSaLaHnye sEkaRang Nak kaTe taNgkap CintaN tuE
aDalaH JuGaKk... dYe meMang kaTe kaT aKu YanG dYe SaYanG aKu..
Tapi...
dYe x boLeh NaK luPeKaN aWeKk laMe dYe la Plak...
mmmmmm

KoNfiUs...KoNfiUs...
isy...isy..
aPeLa naSeB baDan...
naK wAt maCam maNe eKk..

BuKan nYe x PaHam dYe...
PaHam saNgat taPi nTahla kaDang2 hatY ni peLik...
kaDang teRaSe gaKk biLe dYe caKap paSaL eX dYe 2...
raSe maCam xDe ruAnG je unTuKk aKu daLam HatY dYe...

aPa aKu PeRlu laKukaN??
JauHkan DirI daRi dYe???
abaikaN peRaSaan aKu paDa dYe??
biAr kaN dYe deNgaN pErasaaN dYe paDa aWeKk dYe??

No comments: