Monday, August 23, 2010

KuAtKaH akU??????

KaDang2 HaTi niE teraSa telaLu sediH.....oRg Kate kaLau nk oRg lAin hoRmat kiter,kiter kne hoRmat oRg lAin dlu,,kaLau nk oRg saYang kiter ,kiter kena saYang oRg dulu dAn kaLau nk oRg setia gn kiteR,kiteR kena setia org iTu tapi knp ia tEtap beLaku.....aku saYang kn dye ,terlalu sYgkan dye....tapi unTuk keDua kalinya aTy ini diLukai....paNas yang kusanGka saMpai ke petang Rupanya hujan d'tenGah aRy....MunGkin saLaH aKu keRana teRlalu saYangkan dYe dAn muNgkIn saLaH aKu juGak keRana Merampas Dye ....aku ditinGaLkan demi inSan yanG diciNtai...aku dijaDikan teMpat PersinGgaHan unTuk dYe memiLiki seMula inSan yanG dye syG...tApi aKu tAu bKn niAt dYe unTuk maiNkan peraSaan aKu....aKu cuMe maMpu menDoakaN dYe baHagia dGn oRg yang dYe cinTai..Dan aKu aKan cuBe meneRima seMuanYe deMi keBahaGiaan dYe dAn oRg yanG dYe cinTai....aku juGak aKan tetaP menyayangi Dye sePerti yanG peRnah "kaMi" jaNjikaN....
p/s: wahai sahabatku sayangila dye sebaik mungkin .....

No comments: